10 veckor kvar

Jaha, då går vi in i vecka 30 idag.. bara 10 veckor kvar.... hoppas på 8 fastän chansen att det snarare är 12 kvar är ganska stor...
Nu i kväll har det varit sån fart på bebis som har sparkat och donat nere till vänster att jag är alldeles öm.. första gången jag tyckt att det varit jobbigt med all action.

Hämtade ut paketet från Ellos idag.. lakan, björnoverallen till bebis och överdraget till fotöljen... ja överdraget till fotöljen... vad ska man säga... HEMSKT är ordet jag letar efter.. Det var inte alls samma grön som på bilden, vilket jag iof förstod, men denna gröna färg var hemsk. Så det blir till att skicka tillbaka och beställa en ny färg imorgon. Frågan är bara vilken färg man ska ta.. om man tar en svart så kommer allt skit att synas jätte bra.. och vit är ju inte att tänka på.. brun kan man ju inte ta om den skär sig mot våran bruna soffa, beige, nej tack.. kanske nougat.. men då får man hoppas att den inte är för beige. Men eftersom den gröna som jag beställde var mörkare i verkligeheten än på bilden så får vi hoppas att det är samma sak med nougaten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0