8 pass kvar

Är så grymt nöjd över att jag blev beviljad havandeskapspenningen!! :) Så efter passet jag jobbar nu så har jag bara 8 pass kvar att jobba! :) Sweet!

Blev bra nojjig i natt när jag upptäckte att bettet, eller rodnaden kanske jag ska säga, hade växt och var utanför bläckstrecket.. Men när jag vaknade i morse så hade det gått tillbaka mer än vad det var innan jag gick och la mig, men nu är det som varit rött, röd/lila och det som var blått är rött!? Aja, det ser bättre ut än igår, så förhoppningsvis går det åt rätt håll nu! :)

Men det var då själva fan så jag har börjat svällt om fötterna så fort jag sitter, alltså på en stol rakt upp och ner. Nu ska jag jag väll inte klaga alltför mycket, för det syns knappt att jag svälld, jag känner det mer. Men jag satt i 40minuter och försökte räkna matte, gav upp då fötterna sa ifrån och gick och satt mig med dom i högläge. Undra sa flundra om man kanske måste köpa sig ett par stödstrumpor ändå? Men när det är så här varmt känns det inte så roligt att kränga på sig ett par såna, jag som hatar strumpor överhuvudtaget! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0