8 veckor kvar

Ja, idag så jag vi in i v.32..  och precis hemkommen från barnmorskan också, allt såg super bra ut och bebis har lagt sig med huvudet nedåt! :) Och bara 1 kg viktuppgång för mig sedan sist! :)

Nu blir besöken lite tätare, nästa gång blir den 1 september, vilket också är sista gången jag får träffa min ordinarie barnmorska! :( Dagen efter är det dags för första föräldraträffen också!

Ska väll ta och boka in en guidad tur på BB också så man har det gjort. Ska också fixa faderskapspapper som O får skriva på innan.. you never know vad som kan hända under förlossning.

Sista pappret till försäkrigskassan lämnade jag in i morse. Mer då?
Har jag glömt något?

Kommentarer
Postat av: sandra

Vi frågade om sånna papper och dom sa att vi inte skulle få sånna förren efter bäbis kommit och så.:S vart ska du hämta dom då? faderskapspapprena alltså.

2010-08-17 @ 16:18:42
URL: http://ssmekstrom.blogg.se/
Postat av: FiaJ

Vissa föräldrargrupper har att dom åker in tillsammans i själva "kursen" till BB, så du kanske ska höra innan du bokar en tid :)

2010-08-17 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0