Agosto

Ja ni, då var augusti här.. tänk så fort denna sommar har gått. Bara 1 månad kvar att jobba! Skööönt, hade varit ännu skönare att gå hem nu.. för nog börjar det bli tugnt för ryggen.. :/ 

Fast än är det ju inte höst, den börjar ju faktiskt i september, så jag får bita ihop ett tag till! :) Tänk dessa härliga dagar då träden börjar skifta färg, solen skiner, men det är kallt och friskt i luften... Åååå som jag längtar... Fast majoriteten av höstdagarna består ju faktiskt mer av regn och blåst än av sol. Det känns skönt att jag kommer att gå hemma och bara vänta då och kan ta tillvara på de tillfällen av sol!

Sitter nu och räknar ner minuterna på jobbet tills jag får åka hem och soooova 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0