Idag

  • Frukost
  • Mentors-träff på huvudkontoret
  • Lunch
  • Rensat frysen på äcklig glass och gett till de behövande! :)
  • Mellis
  • Power nap
  • Middag
  • Fika med TB, Stina, Tisse och Emma
  • En massa frukt
  • Räddat ett par trasiga byxor, som blev uppfållade till ett par typ capribyxor
  • Kvällsfika
NU? Innan jag går och kryper ner bredvid O blir det en sista titt på BlogLovin om det hänt något nytt.. jag menar tänk om något hänt sedan sist jag var in, för typ 10 minuter sedan, typ att någon målat naglarna i någon ny färg och skrivit ett grymt interssant(?) inlägg om detta, och inte får läsa det förrän imorgon... hemska tanke! :)






Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, det är sant iofs, det kan ju vara randen som är sned. Nä, nu måste jag också kolla och reda ut detta! ;-)

2010-08-24 @ 07:40:46
URL: http://www.linaerixon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0