Jävla papper

Ja idag så tog jag mig till försäkringskassan för att fixa sista papperet. Men självklart hade jag glömt att skriva i mitt kontonummer. När jag väl ska fylla i detta efter en tur till Valbo med O då har det helt plötsligt ploppat upp 2 nya frågor angående papperet. Så jag får gott och väl vänta tills på måndag med att lämna in det.

En till tur till hälsocentralen blev det idag å.. nu hade området blivit större, fastän det i allmänhet ser bättre ut. Men det var ingen fara, men bättre att vara på den säkra sidan! :)

Ah, det är fredag, jag har suttit i mina pjs sen åtta och redan ätit kvällens snask.. det enda kvar att göra är att gå och lägga sig.. för inte kommer kvällen bjuda på speciellt mycket mer inte..! Gravid? Ja visst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0