!

3 nätter i rad har jag drömt helt galna drömmar. 
Natt 1 så drömde jag att O var tvåkönad. Två fullt utvecklade kön, så "paketet" satt kvar där det ska sitta och snippan satt över. En mycket märllig syn.
Natt 2 drömde jag om jag tog nån världen-runt krigsgrej (?) tillsammans med folk från "How I meet your mother", Gruvman, en massa indianer och tapetrullar!?
Natt 3 drömde jag om bebis. Att när jag skulle föda så lära först klura ut en labyrint sen fick jag öppna ett paket och däri låg bebis.
Och efter min ordinarie kl 4 kiss så dömde jag om nå strandhus när man fick boka typ varsin gavel där man fick ligga.. sen blir allt väldigt rörigt och jag kommer inte ihåg något mer.

Och igår igår så ringde jag till bm angående ryggen... om man kanske ska ta och fixa sig en foglossningsbälte som stöd. Så hon skickade mig vidare till sjukgymnasten i morse.. och hon sa då att det var ett toppen grej, så jag ska ta och ringa till hjälpmedelcentralen efter lunch och kolla om man får hyra ett eller om jag måste köpa ett.

Mage vecka 30


Kommentarer
Postat av: Gruvman

Hahah, jag dör! Det var ju himla roligt att jag fick vara med på ett litet hörn :)

2010-08-05 @ 20:36:45
Postat av: Sandra

Gull mage :D

2010-08-08 @ 20:28:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0