Kalas Kalas Kalas

Ja i helgen blev det en himla massa kalas. Pappa i lördags, Fredriks 25 års fest på kvällen och Devins 3års kalas på söndagen. Mycket trevligt.

Behövde inte köpa något bälte. Nu har jag fått låna Malles. Så jag har idag använt det första gången medans jag jobbat. Vet inte riktigt om det hjälper, kan inte säga, men det skadar ju inte. Har 3 kvällar att jobba i rad från och med imorgon, så då kanske jag kan avgöra lite bättre efter att ha jobbar ett par dagar.



Har nu upptäckt på pappas kalas att om jag sitter ner länge, som typ när vi var på bion, så sväller mina fötter.. så jag fick helt enkelt gå utan skor till bilen när vi skulle hem. :) Inte farligt mycket, men som sagt nog för att jag inte skulle få på mig skorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0