Vilken helg

Ja, var ska vi börja... Satt i soffan tills det var dags för sängen, jobbade lördag förmiddag, åkte hem, satt i soffan tills det var dags för sängen, somnade vid 23 tiden. Jobbat förmiddag idag, eller rättare sagt jobbar fortfarande, så jag kan tänka mig att om en kvart när jag slutar så åker jag hem och upprepar fredagen och lördagens händelseförlopp, soffläge tills det är dags att sova...

Det mest crazy jag gjort denna helg var nog att inte blinka när jag svängde av Årsundavägen i morse kl. 07.55.. Craaazy... I knoooow! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Vad roligt att jag inte är den enda med sned navel ;-) När upptäckte du detta, om jag får fråga? ;-)

2010-08-22 @ 16:57:19
URL: http://www.linaerixon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0