82 dagar kvar

Ja, igår så gick jag in i vecka 29.. bara en vecka kvar till 30.. känns som om det är den sista milstolpen.. att det verkligen är dags för nedräkning! :)

Allt gick bra hos barnmorskan i förrgår. Fick inte min ordinarie, men var också bra. Fick veta att jag inte kommer få ha kvar min vanliga bm då hon ska byta och jobba på ungdomsmott i höst... men hallå!! Jag då? Jag vill inte byta.. speciellt inte den sista månaden typ.. hmm..

Nu är tvättmaskinen så gott som färdig installerad... bara elen som kopplas i.. men skrivmejseln är såklart borta. Så imorgon fixar vi mejseln och jag får äntligen skriva ihop hyllan och ställa in den! :)

Idag så bär det av in till chefen för att skriva de sista i mina havandeskapspennings-papper.. finally.. så kan jag äntligen ta och skicka in dom..



Kommentarer
Postat av: Therese

Du och bäbisen klarar er nog bra ändå trots byte av barnmorska :) På förlossningen kan du få byta några fler gånger vettu :P

Hoppas allt är bra med er. Vi måste ses någon dag ju!

Kraam

2010-07-28 @ 14:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0