Banana

Men är det nå förbannat jävla gott med banan yoghurt då! :) Looove it!


Och är fortfarande lika nöjd över att det är kasst väder, att den svenska sommaren är här! :) Haha! Så nöjd över att få sätta på mig jeans och långärmat. Det ultimata hade varit att få ha långbyxor, långärmat men ändå flipflops.. men jag kan leeva med att få ta på mig mina Nike's! :)

Nu blir att dra på sig jeansen och långärmat för att mig till barnmorskan! Undra sa flundra om man får lyssna på hjärtljuden varje gång? :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du kanske redan vet om det men ja, du får lyssna på dom varje gång :D

2010-07-27 @ 22:11:16
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0