Blöt säng

Alltså dessa dagar med denna värme har varit hemska nattetid. Jag och O har badat i vårat eget svett när vi vaknat.. hemskt.. men har ändå sovit relativt bra. Så idag hade jag tänkt att åka till Ockelbo marknaden och köpa chips och kryddor.. haha! Men tog mig in till Valbo istället och köpte en efterlängtad golvfläkt! 199 kr på Media Markt.. ett riktigt klipp! :) Så nu kommer vi sova skönt i natt, får bara hoppas att man inte stör sig allt för mycket på ljudet! Blev en tur in på Cubus också.. :)
Kollade också in tvättmaskiner när jag var in på Media Markt.. hmm.. ja du, frågan är vilken man ska köpa.. Men är det någon som har en begagnad toppmatad som ni vill bli av med så är det bara att höra av sig! :)

Har fortfarande inte hört av far som jag slängde in mina neroljade byxor till igår.. H O P P A S  fläckarna gick bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0