Förlåt

Jag har alltid sagt, eller alltid var väll att ta i, men BP (before pregnancy) att när jag blir med barn så ska jag inte bli som alla andra mammor.. som bara pratar slemproppar, bebisar och blöjeksem... Men det är lättare sagt än gjort.

Mitt liv kretsar ju faktiskt kring livet jag bär på nu. Så speciellt konstigt är det nog inte att det mesta som kommer ur min mun har med det lilla livet att göra.

Som hur mysigt det är att ligga och känna och för att inte glömma se hur det livas om där inne. Att ligga och fantiser hur mitt barn kommer att se ut, hur korsningen mellan Hernberg och Eriksson kommer att se ut! Och få känna hur det hickas där inne, vilket jag fick känna för första gången i förrgår! :)

JAG NJUTER ♥

Jag har inga krämpor än, ingen foglossning, ingen halsbränna och huvudvärken har jag inte haft på länge nu! Vi får bara hoppas att allt fortsätter på samma spår... så jag ska nog inte ropa hej förrän jag kommit över bäcken! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0