Hemska drömmar

Ja i natt så jag jag drömt alldeles jätte hemska drömmar.. 
Drömmen började lite lätt med att jag tydligen glömt bort vad allt vad bakterien listeria vad för något. Jag åt och åt och åt och kunde sluta äta brie.. jag åt ost på ost på ost. Tills någon lite försynt påpekade att det kanske inte var det bästa jag kunde äta. Och då insåg vad jag hade gjort och började spotta och fräsa, framkalla kräkningar och till slut så lyckades jag stoppa ner hela armen ner i strupen, ner i magsäcken så jag kunde "skopa" upp osten!

Hemsk hemsk hemsk dröm!

Snart blir det att skjutsa ut Anna till Kingsgarden.. sen? Cola, chips och lite Fringe kanske man skulle kunna köra på! :) Men det känns ju sjukt tråkigt att sitta inne när det är så fint väder.. Hmmm..

Kommentarer
Postat av: sandra

Du får snart sluta drömma gumman :P Skopa upp osten haha :D lite får man väl skratta haha

2010-07-18 @ 00:27:26
URL: http://ssmekstrom.blogg.se/
Postat av: Anna Ljung

Tack så sjukt mycket gumman,de va guld värt =)

2010-07-18 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0