Med fåren i bakgrunden

Igår spenderades dagen för det mesta ute i Årsunda. Började dagen ute på Strandbaden tillsammans med mammorna+barn. Men spänningshuvudvärken kom smygandes så jag åkte hem och tog det lugnt.. det släppte tack och lov ganska snabbt. Så efter att ha tagit det lugnt i bastun, oj ursäkta, hemma, så tog jag mig ut till mamma i Långängarna. Där blev det grillning och livsnjutning på hög nivå! Ni föstår, mammas granne är en fårhage.. fåren går inte så nära mammas tomt pga av hunden, men att sitta där och äta middag i solnedgången med fåren bräkandes i bakgrunden var såå mysigt! :)



Och skillad som man är så förstörde jag mina nya byxor i samma veva som vi åt middag.. faaan.. Jag skulle försöka att skära det förbannade köttet med en slö kniv, och råkar skvätta ner varenda liten oljedrypande potatisklyfta ner i knät... så nu har jag en hel drös med oljefläckar på min nya braxer.. faaan.. Okej att dom bara kostade en hundralapp, men det måste vara de skönaste byxorna jag någonsin haft..! Faan..

Idag så hade jag tänkt åkt ut och bada innan det är dags för 90-års kalas.. meen.. jag orkar fan inte hålla på att åka fram och tillbaka och stressa. Så jag tror jag helt enkelt stannar hemma. Så jag tar en sväng ner på stan en sväng i lugn och ro och letar present.

Kommentarer
Postat av: Fia

Funkar det inte med Vanisch då?

2010-07-03 @ 18:21:34
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0