Nittio

Ja idag har vi firat Annhild inför hennes stundande 90års dag som infaller på tisdag! 90 hela år.. och så pigg.. inte ett par läsglasögon hon har.. helt fantastiskt! Precis som henne vill jag bli när jag blir gammal.. en riktig bull-mormor! :)

Hade en riktig toppen dag med god mat, massa härliga jordgubbar och en massa trevligt sällskap. Trodde dock att jag skulle flyta bort i värmen.. nu när värmen steg så pass så känner jag av att det blir jobbigare än vanligt med värmen.. men som sagt.. man ska icke klaga! :) Idag är också första dagen jag sett hur mina fötter svällt, innan har jag bara känt detta när jag satt på mig vissa skor.. Det var inte alls mycket, men synbart. Hmm.. undra hur detta kommer att sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0