....

Nog blev det till att åka förbi Jysk innan vi åkte ut till Högbo. Så nu är jag super taggad över att få bygga ihop den.. Men jag får väll hålla mig tills O har fixat en längre sladd till tvättmaskinen så han kan koppla in den först! :)

En trevlig 35 års tillställning var dte ute i Högbo också! :) Men en massa mat, trevligt sällskap, skratt och en massa tjockis-skämt.. på min bekostnad så klart! Haha! Dom bjuder jag på! :)
Men det blev då inge sent.. det blir för jobbigt för ryggen att sitta på bänkar utan ryggstöd, så jag och O var nog hemma vid en halv elva. En dusch och sen sängläge med godispåsen! :)

Sitter nu på jobbet och räknar ner timmarna.. 1 timme och 20 minuter kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0