Något ätbart?

Vad roligt det var att vakna upp vid 7 efter en natt utan nå vidare bra sömn till ett kök utan något ätbart. Inga mackor, inge hårdbröd, osten var gammal, mjölken hade gått ut.. ingen vidare bra start på dagen..

Ett stort plus är vädret! :) Jag kunde inte vara mer nöjd över vädret! Jag längtar till hösten.. eller rättare sagt tidig höst! :) Inte bara för att bebis ska komma då.. utan när börjar bli så där härligt friskt ute.. med andra ord, när man kan andas ordentligt! :)

Anyhoooo.. jag tänkte väll så att jag stannar till på Statoil på väg till jobbet och köper frulle där.. för dom måste ju ha öppet.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA, skrattade macken mig i ansiktet när jag kom dit.. Jag kan meddela alla er som vill ha något handlat halv 8 på en söndag, vilket kanske inte är så många :) att dom inte öppnar förrän kl 8!! Grr.. Så jag fick nöja mig med det jag hade i väskan......

 3 st torkade katrinplommon.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0