Your mind is the scene of the crime

Ja igår åkte jag och O in till Gävle och gick på Inception.. Grymt bra film! Rekomenderas starkt! :) Den hade allt en riktigt bra film ska ha!

Men jag måste nog säga att det var nog sista gången jag går bio innan bebis kommer. Händer och fötter svällde där jag satt, och att sitta i samma ställning i 2 1/2 timme var sjukt jobbigt för ryggen.. vet inte om det var var just för att jag satt i allmänhet eller om mitt jobb låg till grund för ryggvärken.

Och det var någon som hade ett och annat och säga under bion också.. det var full rulle i magen.. det buffades och det sparkades! :) Kan bara inte fatta vilken jävla känsla det är att ständigt få bekräftat att det är ett litet liv som lever där inne! :)

Idag har jag planerat in 1 miljon saker att göra..
  • Skriva arbetsbeskrivning
  • Gå till försäkrigskassan och lämna in havenskapspapperna och föräldrapenningspapprerna
  • Städa
  • Åka till tippen med en massa skräp
  • Storhandla
Okej nu var detta 999 995 mindre saker, men dessa 5 saker hade lika gärnat kunnat räknats som 1 miljon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0