Abstinens

Ja, abstinensen var stooor i morse när jag vaknade och insåg att O bytt internet leverantör och jag måste vänta tills han har aktiverat skiten.. Han slutade kl 16, när jag lära åka till mitt jobb. Så inte förrän kl 17 fick jag äntligen logga in på BlogLovin' och läsa mina älskade bloggar!! 26 underbara inlägg bara väntade på att bli lästa! Vaddå? Jag bloggtorsk? Neeee..! :P

Blev en tur till sjukgymnasten och nålarna i morse.. fick då också ett par övningar för ryggen. Bara i ren allmänhet, för att inte få problem senare i graviditeten.

Idag så köpte jag di första kläderna till lillan! :) Tog väll en si så där 1 1/2 timme för att bestämma mig för en 1 body och ett par byxor! Haha! Vaddå beslutsångest? :)



Tänkte jag skulle köpa något mer neutralt, utifall hon är en han, haha, men det kan jag ju inte. Måste köpa lite rosa! :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Åhh vad roligt och köpa bebiskläder =)

2010-06-01 @ 21:49:52
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0