Ännu mer iiiiiiiiiih

Ett jätte stort grattis till Kim och Angelica som i morse blev föräldrar till en liten Novalie! :) Såå söt så söt! :)

Ett stort tack till Fia som igår höll ett trevligt litet "ljus-party". Åkte därifrån lite fattigare och lite skavsår i öronen.. haha. nee då.. men mycket trevligt! :) Och bäst av allt var nog rabarberpajen!! :P

Nu har mamma precis varit hät och bjudit mig på lunch, ja ni hörde rätt, hon kom hit och bjöd mig på mat! :) Vi kraschade ett tag i soffan innan det ar dags för henne att gå tillbaka till jobbet. Så jag tog mig i kragen i samma veva och gick ut till bilen och tog upp bilbarnstolen och städade ur bagageluckan för ikväll kanske det händer det grejjer. Som sagt, vi skulle igentligen köpa ny vagn, men har nu hittat en begagnad som vi hoppas på. Så om vagnen duger vilket jag tror så är det kanske bra om bagageluckan är städad så vi får in den! :) En barnvagn.. känns bra konstigt! :P Jo, och eftersom jag inte vill ta ner barnskyddet i källaren (urk) så måste pga av det städa garderoben för att få in den där! Underbart! Haha! Så det är väll bara att sätta igång! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0