Blottare?!

Tidigare igraviditeten så hade jag helt galna drömmar under ett par veckors tid. Jag fick då en allmän begäran om att jag skulle börja blogga om mina drömmar! Haha! Men drömmarna slutade. Men i natt så har jag drömt alldeles gaaalna drömmar! För att vara mer exakt 3 helgalna drömmar! Vi ska se hur bra det går att beskriva drömmar i text. :)

Dröm nr 1
Står i någon kö för att gå in på något badhus. Det konstiga är att jag drömt om exakt samma badhus i tidigare drömmar. :) Men när vi kommer in då var det delat i 2 delar, den "coola sidan" och "losers sidan" Ena sidan var som Äventyrsbadet, och den andra som motionsdelen på Parkbadet! Och alla i mitt sällskap fick komma in på den coola sidan förutom jag och nån annan, kommer inte ihåg vem. I poolen börjar vi bråka med ett gäng killar, eller jag ska typ rädda, eller stå upp för personen jag är med och börjar slåss med dom. Samtidigt som jag slår första slaget tar badhusets tak eld, stora eldslågot slår ner(?) mot oss. Det sista jag kommer ihåg är att en av killarna håller ner mig under ytan i ett strypgrepp, och det enda jag kan tänka på är om jag verkligen stängde av spisen där hemma.. inte att jag förmodligen skulle dö..?

Dröm nr 2
Är att vi sitter på Lasses och fikar (som vanligt, haha) och jag får för mig att visa att jag rakat min bikinilinje..!? Så av åker både byxor oxh trosor och jag står mitt på stan och visan "smulan" för hela sandviken! Och säger ja, ikväll blir det åka av! Hahahaha!

Dröm nr 3
Kollade på Fringe igår.. och karaktärer som är med där dök upp i drömmen. Haha! Anyway, någon hade tagit Otto tillfånga, och ingen trodde på mig så jag fick leta leta efter honom själv. Och en tag där är det för dimmigt att jag inte riktigt kommer ihåg. Sen hittar jag honom tillslut, men han är typ klonad. Så i 7 rum som jag hittar är det Otto som är i alla dessa rum. Och på något sätt så måste jag försöka lista ut vem som var den riktiga. Jag vet inte hur jag kommer på men när jag gjort det, springer jag fram till en bil som står alldeles i närheten av mig och kysser kvinnan som sitter där i(?) och springer sedan för att rädda Otto. Men jag kommit fram för att rädda "den nakna" Otto (haha) Så har kvinnan i bilen redan hunnit för och tagit honom igen tillsammans med "the observer" från Fringe. Och jag ser dom åka iväg och jag står och stirrar efter dom...

Och sen vaknade jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0