Jag var till Kreta och vände

Tog idag en härlig fika i solen med Anna och Malin, Ulle, Rebecka och Mange var där ett tag å.. MEN.. vi fikade på Hansens.. ja ni hörde rätt, vi fikade på Hansens!! Kändes inte rätt helt enkelt! Haha! Fanns ingen ledig sol på Lasses så det var bara att masa sig ner till Hansens. :) Dagens i-landsproblem.

Idag invigde jag sololjan för första gången å.. så när jag stod där i badrummet och skulle börja smeta så slöt jag ögonen och vips så befann jag mig på någon härlig strand på Kreta! :) Så hela dagen har jag gått och små-sniffat på mig själv. Haha! Det luktar ju såååååå gott! :)

Var förbi Gruvman innan jobbet där Erica och lilla Lewi befann sig! Helt fantastiskt söt! Så jag fick hålla, klämma och känna, och inte minst av allt så fick jag känna och klämma på di små fötterna! :) Men som det sög i magen när jag fick hålla! :)


Har idag insett att mitt illamående om jag inte får äta något på ett visst antal timmar har försvunnit! :)
Jag mår bara bättre och bättre för varje dag som går nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0