Dagens bästa

Jag fick precis bekräftat att folk i min ålder fortfarande använder Lunarstorm!? Hahahahahahahaha!

Men dom ska tydligen lägga ner..

"Nu stänger vi Lunarstorm

Efter drygt 10 år är det så dags att låta minnena ta vid och ta förväl av en epok i svensk internethistoria. Vi som arbetat med sajten under åren vill tacka alla nuvarande medlemmar och även skicka en hälsning till ni miljontals som en gång i tiden hade detta som sitt andra hem.

Det har varit en otrolig resa!

*KJAAAM*"

Detta hämtat från deras egna hemsida.. Alltså, helt ärligt.. vem fan skriver Kjam nuförtiden?

Jag skrattar högt och länge!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag skulle kunna sätta en peng på att dom är ironiska :) PuZz och KjAm

2010-06-10 @ 10:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0