Dödsönskan?!

Idag på väg till jobbet så möter jag en gubbe i en permobil.. längs vägarbetet!! Livsfarligt!

Idag blev det lunch, en riktig preggo-dejt med Sandra och Malin. :) Väldans trevligt! Kan ju informera herrskapet att jag köpt min andra body nu.. haha.. min unge kommer fan inte ha några kläder tills hon kommer om det ska så här segt för mig att köpa kläder. :) Nu i helgen blir det nog till att beställa vagnen allafall, känner att det är dags nu.. så hinner den lugnt komma så man kan hämta ut den en månad innan beräknat datum. Så att det inte blir till för Otto att panik-åka till Barnens Hus medan jag ligger på BB. :)
Fan alltså, vad konstigt det känns att prata om något sådant som BB.. det finns ju inte riktigt på kartan än.. det är så overkligt.. att inom cirkus 4 månader ha hand om ett litet liv som är helt beroende av mig. Hmm..? Konstigt!

Nu är jag bra sugen att ta mig ner till Sthlm för att kolla igenom Mickis och Hubbes förråd! ;) Får bli någon helg i sommar.. kan man ta och slå att i en smäll, Skansen, Emelie, morfar och morbror då! :)

Funderar på att kanske ta och köpa mig en fåtölj nu när skattepengarna kommit.. vad tros om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0