!

Jaha, då var man hungrig igen då.. kanske ska ta och koka sig ett ägg och käka äggmacka? Utan gulan självklart! Haha! :)

Jag har gått och varit ledsen och besviken sedan i måndags efter att jag skickade ett mail till Amy, min värdfamilj i USA där jag berättade att jag var gravid! Har gått och kollat mailen titt som tätt om dagarna och hoppats på ett svar eller liten respons.. men icke, inte ett ljud jag har hört från henne... förrän idag!! :) Mycket glad! Och hon lät glad och positiv över det faktum att jag få barn! :) Jag hade gått runt och varit rädd för att hon inte skulle tycka och det var därför hon inte svarat!

Har suttit och läst en hel del bloggar nu ikväll, och det var en som jag hakade upp mig på. Denna tjej skriver någon slags modeblogg och hon har tydligen "bott" i Rom... 2 månader!? Vaddå bott i Rom i 2 månader?! Du menar väll att du åkte du dit och turistade i 2 månader?!

Nee, nu fortsätter jag med Blue Mountain State-maratonet i min ensamhet! :) Därför bjudar på en lite spexig bild från när far och Stina var och hälsade på i Philadelphia.


Uppe vid Philadelphia Museum of Art vid Rockys fotsteg med Phillys skyline i bakgrunden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0