Glad midsommar!

Jaha, då var det midsommarafton idag.. och som sagt inte imorgon! :) Otto håller låda inne i sovrummet, så det var ingen idé att ens försöka somna om. Kliver då upp istället och börjar dona inför dn kommande dagen. I år följer jag äntligen med ut till Gammelstilla, det blir ju självklart en nyker kväll, så jag stannar så länge det är någorlunda ordning på folket! Haha!

Potatissalladen och tzatsikin fixade jag igår.. Så idag har jag bara rabarberpajen kvar.. jag bara hoppas den blir lyckad, för satan vad god den är! :) Till pappa en sväng sen och hämta kylväska, lämna bil till Tommy som var sååå snäll och lånade ut sin pärla igår! :)

Nuu? Frulle, sen rensa rabarbern..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0