Goooodis

Faaaaaan vad jag är godissugen!! Som jag ångrar att jag bara köpte popcorn! :/ Och inte vågar jag ta bilen till statoil heller efter att bilen av någon konstig anledning inte startade för O på Ica-parkeringen!? Den startade tack och lov igen.. men det blir att lämna in den på Volvo på måndag!

Ja, idag så blev det inge simning för mig.. Alvedonen funkade inte och värken blev värre.. slutade med att tårarna sprutade medans jag försökte sova. Tack och lov så blev det bättre när jag vaknade och nu är den helt borta! :) Förhoppningsvis så vaknar jag upp utan huvudvärk imorgon och kan gå och simma då istället! :)

Men tvätten tog jag hand om idag allafall, så lite nytta har jag gjort idag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0