Hurtig

Idag har jag rört på mig som aldrig förr.. eller ja det kanske var en överdrift.. men jag har rört på mig mer än vad jag gjort på länge! :) Var och simmade på förmiddagen. Det var 4 ungar och 1 vuxen plus mig då.. livat som aldrig förr! Haha! Efter typ 5 minuters simning så var jag helt slut och redo att ge upp! Haha! Men jag tog ett par vändor, vilade, tog ett par till, vilade osv osv. Så jag höll ut en halvtimme.. duktig mig! :) En bra början, om jag får säga det själv! Men jag har då aldrig känt mig så tung som när när jag klev upp ur bassängen.. haha. helt fantastiskt tung! Kom hem och var helt sluut och nästan slocknade! :) Behövde sen ta mig till Ica, men eftersom bilen inte känns så pålitlig så tog jag en promenad dit.. I just had to have my strawberries! :P

Igår så kände jag bebis på ett helt nytt sätt.. som om hon satt foten mot magen och drog.. alltså inte bara en spark! :) Vilken häftig känsla.
Otto har inte riktigt känt nå sparar än, för så fort som han lägger dit handen då slutar hon röra sig.. och sen har ju inte O speciellt mycket tålamod för att ligga med handen på magen nån längre tid heller! :) Men imorse då han la handen på magen så sparkade hon så pass hårt att han blev alldeles chockad att han automatiskt drog undan handen! Haha! :)

Har nu precis avslutat denna lugna helg så som en helg ska avslutas på.. med glass och jordgubbar!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0