"I eat my rice and curry"

Nu har jag tagit tag och gjort en smaskig gryta. Curry, spiskummin, morötter, tomater, bacon och linser.. blev sååå mycket godare med lite bacon i! :)

Sitter nu och väntar på att stackars O ska komma hem. Han hade så sjukt ont i halsen och var hängig efter jobbet, men hade lovat farmors väninna att koppla in en tvättmaskin. Frågan är bara hur länge det igentligen tar att koppla in den.. han har varit borta sen halv fem nu.. Med hand tur så något har väll något strulat. Så när han kommer hem får man nog leka sjuksyster! :) Tänke först skriva doktor, men det kan ju uppfattas lite fel! Haha! :)

Och tack för alla tips på Inköpslistan. Och tack Mickis för erbjudandet att låna bebis-saker. :) Allt är som sagt välkommet! :)

Provade min randiga tröja som jag bara använt 2 ggr, sist jag använde den var helgen då Emelie var på besök. Vi drog då en redig vinfylla, och som den stjärna man är så spillade jag självklart rödvint! Över ena ärmen och i fram tror jag det. Mor fick bort det mesta, men det är fortfarande fläckar, syns tack och lov inte så mycket! :) Detta var tyvärr 1 vecka innan jag gravtestade mig och då hade jag ju som sagt varit gravid i 2-3 veckor. Så för att sammanfatta; Attans!
Det jag skulle komma fram till var att än så länge så tycker då jag allalfall att jag kan ha tvärrandig.. :)




Kommentarer
Postat av: MLI

Drack vi rödvin? Don't remember... :)

2010-06-07 @ 21:58:10
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: MLI

Det jag egentligen skulle skriva (jo jag har druckit ett glas vin och nu ska jag röka (WHAT THE FUCK IS WRONG WITH ME??) var att du inte behöver ha ågren över den där vinfyllan, har för mig att jag var törstigare än du den kvällen ;P

2010-06-07 @ 21:59:43
URL: http://emelienl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0