Leka fotomodell

Ja då har man stått med magen i vädret ute på bakgården och posat framför MLIs kamera! :) Jo men vsst.. nu ska vi vara med i, eller vi och vi, magen vara med i någon fertilitets broschyr! :) Spexigt värre. Så nu väntar jag med spänning att hon ska ta och skicka över bilderna.

Ska ta och boka in henne till en ny fotosession tills i augusti kanske, för ordentliga gravidbilder i studion! För i slutet av augusti då borde man väll ha ganska perfekt mage att foto.. inte för liten och inte för stor. För idag så fick jag trycka ut magen, för Emelie tyckte den var liiite för liten! Haha! :)

Efter så bjöds det på kaffe och bullar i solen! :)

Any hooo.. nu tror jag att jag ska ta och slå en pling till mor och se om man kanske ska ta och åka ut till stugan för att njuta av dagen och kanske ta sig ett dopp innan det är dags för jobb ikväll!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

vad kul o få fina bilder på magen :) vart jobbar du?

2010-06-27 @ 12:12:11
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max

ok, de gjorde jag med förut, som timvikarie o de va inge kul :( eller ja, de va tråkigt o jobba ensam o jag hade jättejobbiga brukare :S jobbar du här i sandviken åt en o samma eller? jag jobbar bara extra inom vården nu, går på sommarschema imorgon o 5 veckor framåt. sen vet jag inte vad jag ska göra när maxen börjar på dagis i höst :(

2010-06-27 @ 18:42:46
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: MLI

Jag skickar lite bilder imorgonbitti! Det är Windowsförbud i detta hus, vilket innebär att jag inte kommer åt Photoshop ;)

2010-06-27 @ 20:37:22
URL: http://emelienl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0