Pinhead

Jag blev idag lämnad själv på rummet och tog då tillfället i akt att dokumentera lite! :)
Efter att nålarna hade åkt ur, så hade hon träffat ett blodkärl i ena tinningen så jag hade en bula där nålen suttit.. så nu är jag öm och lite blå. Det var då inet mycket nu, men hon sa att det kunde bli värre till imorgon! Aja, känner inte av det om jag inte är där och pillar.. och bara för det så är man ju där och "kollar" bulan! Haha!

Gick efter avslutat besök ner till entren och hämtade upp O och åkte tillbaka upp fast till barnmorskan denna gång. Fick idag äntligen höra hjärtljuden för första gången! :) Mysigt värre!

Idag var också dagen för mig att hålla i tjejmiddagen, alla blev med denna gång, mycket trevligt. Det bjöds på en himla massa phad thai. Sen satt vi och snaska på en massa färsk frukt och snacka massa gojja medans barnen lekte på inne! :)

Nu sitter och helt däckad i soffan och är för trött för att ta mig in till sovrummet.. attans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0