Preggodröm

I natt skulle jag föda! Och omständigheterna kring mina värkar var helt galna.
På något vänster så var pappas hus någon slags skola, och mellan mina värkar så drev vi med lärarna med att typ släppa in sälar på rutschkanor och valar i aulan!? Ja men visst, sälar och valar! Haha!

När värkarna kom så breddade sig min mörka linje som går över magen till att vara över hela magen, men gick sedan tillbaka som vanligt när värken avtog. Och jag gick runt med någon slags badboll som jag stod och lutade mig mot i varje värk också och jag klängde i gardiner, skrek förtvivlat. Och mamma gick runt och smög där hon också.. och hon kunde inte bry sig mindre om att jag var på väg att föda? Jaha..


Besvikelsen var stor i morse när jag vaknade och insåg att det fortfarande är typ 16 veckor kvar..

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Ja travie!:D Looove hans tatueringar. haha



Visst drömmer man lustigt när man e på smällen? ahah

2010-06-24 @ 11:39:39
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: sandra

Vi får väl hoppas att det inte är så det kommer gå till för dig stumpan ;) Hahah puss

2010-06-24 @ 12:49:01
URL: http://ssmekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0