She wears heels and she always falls

Detta med rubriker kan jag kräkas på.. jag har kanske inte den bästa fantasin att hitta på nån spexig rubrik 3 ggr om dagen.. haha, dom gånger det händer! :) Så nu blir det att googla fram en rubrik; Idag en rad ur en låt text från LyricsMode Artist på A, artist nr 10, låt nr 10, rad nr 20.  :)

Insåg precis att O tog bilen till jobbet i morse.. attans.. nu hoppas vi att det bara är dåligt med luft i däcken på cykeln och inte punka! Känner mig inte så pepp att gå till sjukgymnasten.. eller ja dit kan jag gå, men brukar bli så mosig efteråt att jag nog inte uppskattar en promenad hem från sjukhuset!

Har precis fått veta att man kan boka 2 pass i rad i tvättstugan! Haha! Har bott här sen i Oktober och jag har inte ens provat att boka två pass. Så nu blir det att boka två pass åt gången. För det är alltid tajt att köra 2 separata maskiner i torktumlaren. Och känslig som attans är den å, så man kan inte "möla" in, för då stannar skiten!
Men nu så, tror jag intresseklockorna ringer över hela Sandviken! Haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0