Trevligt värre

Som sagt, igår var det midsommarafton och dagen spenderades ute i Gammelstilla. Det blev mycket tårta, mat, chips, paj, läsk (såklart haha), lekar, stoj och stim! :)

Dom 2 lekar jag var med i, vann jag självklart.. för att sammanfatta, jag är mest Peter Settman och jag "suger" bäst.. alltså godisremmar! :) Man är väll K I N G! Väldans rolig lek om jag får säga det själv.. utifrån ett påstående och tre namnalternativ skulle vi först tippa, sedan fick dessa tre tävla och på så sätt få fram svaret! :)

Men allt eftersom kvällen fortskred så kom knotten.. tillslut blev det allt för mycket så då tog jag och O och åkte hem.. klockan var bara 23 men skönt att komma hem i tid.. behövde komma i tid och jobba i morse också! :/




Kanske väldens tråkigaste bild.. tjejen som tydligen ska ha gått Fotografisk Bild i gymnasiet, tar skit bilder och dessutom bara 3 stycken på hela kvällen.. och då tog jag 2 st bara på detta tält. Fy skäms.. haha.. jag snor bilderna som Tommy tog istället! :) Bjuder här på den sista bilden jag tog på kvällen.


Stina, Celine och Tisse tävlar om vem som har bäst hålvana! :)

Så nu väntar jag med spänningen tills Tommy och resten av gänget laddar upp bilderna! :) Men alla är ju kvar där än, så jag fått gott och väl vänta tills imorgon eller vad jag hoppas senast måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0