Update

  • Åka Vagn:
    vagn
    regnskydd

    kudde
    filt 
    åkpåse
    vagnleksak
    reflexer
  • Åka Bil:
    bilbarnstol+bas
    solskydd
    leksak
  • Sova gott:
    spjälsäng
    spjälskydd
    madrass
    filt eller täcke
    kudde
    dra-på-lakan
    påslakan
    nattlampa
    babyvakt
  • Sköta om:
    skötbord
    skötbädd
    våtservetter
    blöjor
    blöjhink
    leksaksmobil
    skötväska
    tops till navelrengöring
  • Mini-Apotek:
    Inotyol, kräm mot röd bebisrumpa
    Bepanthen
    Renässans, näsdroppar för spädbarn
    febertermometer
    Näs-Frida
  • Äta mat:
    amningsbh
    amningsinlägg/kupor
    amningskudde
    handdukar (till eventuellt kräk)
    nappflaska
    flaskborste
    modersmjölkersättning
    bröstvårtskräm
  • Bada:
    badbalja + stöd?
    tvättlappar
    babyolja
    badhanduk med huva
  • Kläder storlek 50-56
    bodys 
    pyjamas 
    byxor 
    byxor med fötter
    strumpor
    sparkdräkt
    fleeceoverall
    tunn mössa
    vintermössa
    tossor
  • Övrigt:
    filtar
    babysitter
    snuttefilt
    nalle/gosedjur
    babygym
    napp 
    handdukar
    plastad frotté


Idag har jag såååå tråkigt här hemma, att jag tröttnade och tog mig ner till mammas jobb för att få låna skrivaren. Tog och skrev ut ett sånt papper som berättigar mig en gratis BabyBox .. som innehåller bl.a. en blöjhink! Så eftersom jag hade så tråkigt och bilen fortfarande är under lagning så tog jag bussen in till Gävle.. igen! Hör och häpna! :)
Ja när jag väl kom in till BabyProffsen så hade dom självklart slut på boxarna.. så klart, bara för att jag åkt in enbart för att hämta ut den! Men fick med mig en babysitter och en skötväska. Skötväskan fick jag till ett pangpris om jag får säga det själv, ynka 400 för en rejäl väska.. mycket nöjd! :)

Vet inte om jag skrivit det, men det är bra häftigt nu med bebis.. för nu kan ja känna konturer av, ja någon oidentifierad kroppsdel! :) Häftigt värre!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

hade jag haft min skötväska kvar hade ni fått den med, men en kompis hann före på den :P köpte oxå våran för 400 men nu använder jag bara en stor jäkla väska :P haha.

2010-06-18 @ 00:12:28
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Angelica

Usch, blöjhinken var värdelös. Vi använder inte den alls.. :-/

2010-06-23 @ 09:12:57
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0