.

Igår var det en fullspäckad dag..

Akupunktur på förmiddagen.. och nu har jag gått de intensiva veckorna med 2 besök i veckan så nu blir det "bara" 1 gång i veckan! :) Bara för att jag sa till henne igår att det blivit sååå mycket bättre sitter jag nu här med en ordntlig huvudvärk. Går bra om jag inte rör på huvudet så mycket! Haha! Nu är det så pass att en tablett är ett måste, det vill säga om den tar över huvudtaget! Om den släpper så tänka jag ta mig till badhuset och tvinga på mig bikinin och simma lite. :) Jo visst hörde ni rätt, jag tänkte röra på fläsket! :)

Sen bar det som sagt av till G-Hammarby för studentskiva med en massa god mat, måste nästan påstå att det nog är den godaste pajen jag någonsin ätit. :)

An någon konstig anledning så fick jag nå ryck när vi kom hem därifrån att jag började städa, plocka och dona här hemma. Så nu är skötbordet äntligen ihopskruvat! :)



Så nu funkar det som en provisorisk bokhylla! :) Sen innan bebis kommer så åker soffan ut ur "lekrummet" och skötbordet får ta dess plats!

Sen kom Fia J över som behövde hjälp med att slinga håret.. blev som vanligt en hiiimla massa snack. Jag skulle fan behövt slinga håret själv, börjar få lite för mycket utväxt. Skulle igentligen ehöva färga hela håret, men tänkte jag skulle minska på typ gifterna direkt i hårbotten. Tänk så man följer alla dessa "regler". Jag har hört med bm och det ska inte vara någon fara att färga håret, men varför chansa, då kan jag ju lika gärna slinga så är färgen inte är i direktkontakt i hårbottnen. Låt mig hålla på bara! :)

Jo men ett stort tack till blivande farmor och faster för de fina kläderna vi fick igår!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0