Victoria+Daniel

Ja igår var det bröllop.. oj oj oj va.. tänk så mycket av våra skattepengar som gick åt igår! Eller ja jag förmodar att det var våra skattepengar som betalade kalaset!
Jag, Anna, Stina, Sandra och Celine samlades hemma hos Tisse för "vin", tilltugg och bröllops-tittande! Jag var inte speciellt intresserad av bröllopet.. men man lär väll, det var ju som sagt historiskt! :) Konstigt nog, hormon-monstret som jag är kände ingenting när dom la löfterna osv medan i andra tjejerna i soffan, satt med tårar i ögonen.. ööööh, jag som grinar om nån ligger för nära mig i aktern när jag kör! Haha! Men icke.. inte en rysning!
Sänkte en pizza efteråt innan vi tog oss till taket för en himla massa tjejsnack. Killarna satt självklart inne och kollade fotboll! :) Jag blev inte så långvarig.. tror jag kom hem vid 22tiden.. var alltför trött och seg.. och för att inte glömma frusen.. blev bra kallt av att sitta där ute! Så det blev att gå hem till en vaaarm dusch! :)
För att sammanfatta.. Det var helt enkelt en toppen dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0