Skötbord

Idag måste jag säga att jag fått mycket gjort! :) Passade på att putsa fönstrena i vardagsrummet på fm.. och som jag jag skrev tidigare så behövdes det verkligen! :)

Åkte ut till mamma för att "låna" tvättmaskinen och sy på kirschband på gardinerna jag köpte för ett tag sen. Men jag kom bara till att klippa bort öglorna. :) Tänkte att jag skulle ta med mig symaskinen hem, men yr som man är så glömmer man ju såklart den kvar!

Slängde ihop lite mat, sen bar det av till Gävle och köpte skötbordet jag ringde på igår! Wohoo! :) Ett toppen fräsht Hensvik för 400 kr!! :) Tack och lov så kände hon att hon lovat mig det, för det hade tydligen ringt 2 pers efter mig! Är toppen nöjd! Nu står det och bara väntar på att bli ihopsatt. :)

Svängde in en sväng på Ikea och köpte lite småplock.. bl.a. ett skötbädd! :) Så nu har jag äntligen kommit igång och köpt grejjer! För mer lär det ju bli! :)


Köpte chips idag...



Det jag kommer ihåg av dessa var att dom var så förbannat goda. Men nu.. njaa.. antingen så lyckades jag ta fel påse, för inte var det mycket salt på dom inte.. eller så minns jag dom bara så fel.. suck.. Besviken..


Kommentarer
Postat av: Anna Ljung

Men jooo..dom är ju skit goda!! Prova igen efter oktober vettja ;)

2010-06-05 @ 12:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0