Tusen nålar?

Idag var det dags för lite mer akupunktur. Jag måste ha varit extra mottaglig idag för det gjorde så förbannat ont. Fick idag ett högkostnadskort också.. fast det är inte förran man kommer upp i 900 som man får frikort, eller vad det nu är. Och inte tusan hoppas jag att jag måste gå så många ggr till.. med tanke på att jag blivit så mycket bättre!

Innan dess var jag en sväng till Malin och fick mig en kopp te och lite husesyn! :) Myycket trevligt!

Sitter på jobbet nu och är alldeles mosig efter akupunkturen, jag skulle utan problem kunna somna! :) Men det kanske inte ser så bra ut! :)

Och inte har jag tagit mig till Gruvman för att låna symaskinen heller.. imorgon kanske?



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har frikort på sjukan, haha ;) Var ju stammis där med min urinvägsinfektion som jag hade typ 1 gång i månaden :S Men det är nice, nu går man ju gratis i ett helt år istället..

2010-06-11 @ 09:16:48
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0