9 månader av pms?

"Övrig familj (läs Per) kanske har ett och annat att säga om känslostormar utöver det vanliga också. Men så är det ju. En graviditet går ju sällan obemärkt förbi."

Berättar Celila Blankens på sin blogg då hon pratar om att hon nu under graviditet nr 2 mår bra men fruktansvärt trött..

Jaa, dessa känslostormar som hon så utmärkt uttrycker sig.. vad ska man säga.. dom kommer och går som en riktigt dergochdalbana. Jobbigt när tårarna sprutar för ingenting, te x då man har en bil bakom sig som ligger på tok för nära. True story.. Haha! Men allvarligt, det är super jobbigt.. som att ha ständig pms×10.

Blir det bättre ju längre graviditeten går? Bara framtiden kan utvisa det. Det är ju inte bara jag som ska leva med det, det ju också min underbara där hemma som måste leva med mig och min känslostormar. Om inte för min skull så hoppas jag för hans skull att det blir lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0