God morgon!

Ja, då har jag gått runt en hel vecka och trott att det var idag jag jag skulle till sjukgymnasten. Men igår när jag kollade i kalendern i telen så stod det på torsdag? Så det var bara att ställa klockan på 8 i morse och ringa. Och det var ju ingen lätt match att komma fram. Så jag låg kvar i sängen med min ögonmask, ögonskärm eller vad det nu heter! :) Och tryckte på uppringning med telefonen handen i en kvart kanske.. Så när jag tillslut kom fram halvsov jag, så insåg jag inte riktigt att det inte var upptaget nå mer! :) Men det var imorgon jag hade tid, så jag hade skrivit rätt! :)

Och idag är ju dagen med stort D
. Idag klär vi upp oss, tar på oss våra högsta klackar och sticker in till Gävle för smygpremiären av Sex And The City 2! Oh yes! :P Så idag så jag äntligen inviga mina nya stövlar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0