Irriterande ..

.. att man måste skriva rubrik..
Haft en riktig toppen dag måste jag säga.. fika på Lasses i soooolen.. eller ja, efter ett tag i solen, dum jag hade ju satt sig i skuggan, inge vidare varmt där inte.
Hann med en tur in till Valbo med O.. enda jag fick med mig var en ynklig liten skål från Mio, som nu står så fint på hyllan O satt upp i lördags! :) Ska visa sen!
Sitter nu och väntar på att det ska bli tillräcklig mörkt ute så jag kan ta bilden på lill-projektet jag och O gjort idag.. Men tack och lov ska man väll egentligen säga, så hinner klockan bli så pass mycket innan det blir mörkt. Så bild kommer i morgon! :)
Insåg ett minus med att det börjar bli varmt ute när jag stod i kassan på Enen idag... alla dessa snusk som inte duschar, använder deo.. dessa som luktar gammal svett.. kväljningarna var starka kan jag säga! :/
Nu sängen, upp tidigt i morgon till sjukgymnasten för akupunktur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0