Minnet sviker ibland

Ja, det är ju aldrig någon som klandrat mig för att ha koll på saker och ting inte! Haha! Efter jobbet blev det en snabb sväng till mamma♥ för lite, eller rättare sagt, massa hallonpaj! :P Kom sedan hem och upptäcker att mobilen är kvar i Kingsgarden.. Attans! Men det var väll inte helt fel att åka dit igen.. blev kvar där ett bra tag. Fick med mig lite tavlor därifrån som jag förvarat ute i "kiosken". Enda vajsingen är att ena är en tygtavla och nu efter att ha stått där sen jag sålde lägenheten nu luktar som en säck jordiga potatisar.. Soffan som vi ställde in i lägenheten för ett tag sen luktade preciiis likadant.. men förhoppningsvis så går kanske den lukten bort lite fortare än med soffan! :)
Har stora planer inför i morgon.. Bildbevis utlovas om dessa planer blir av! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0