The walk of shame?

7.45 i morse så mötte jag en kille gåendes alldeles före Bångs.. det var då ingen hurtig morgon promenad han var ute på inte.. ångesten lös i ögonen på honom.. jag gissar nog mer på att det var en liten walk of shame! Hehe! :)

Nu har jag väntat hela dagen på att skriva om Emma 25års fest igår, tänkte jag skulle vänta på att någon skulle lägga upp kort på FB som jag kunde sno.. men folk är så seg så! :)
Men det var super trevligt igår, blev extra känsla i det hela då vi satt i ett partytält, första gånge man sitter ute en hel kväll för i år. :) Det var mat, fika, den ordinarie gitarrstunden, lekar på Lottas initiativ.. som vi kanske lekte i en si så där 5 minuter! Men roligt värre och självklart trevligt sällskap! :) Men efter att ha suttit på en bänk i 3-4 timmar värkte ryggen så pass att det var dags att ta sig hemåt.

Insåg att igår inte var det bästa dagen att bo på stan, att bo bredvid crusing-rundan.. det var ett jäva liv av alltför högljudda motorer, hjul som spann och "melodi-tutor". Ni får ursäkta mitt bil-språk.. det där med bilar är ingen hit här inte! Haha! Men jag var så pass trött så det gick relativt fort att somna ändå! :)

Nu sitter jag av sista timmen på jobbet innan det blir en tur ut till Kingsgarden och mamma ♥


Ute på lingonjakt -07! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0