Satc 2

Ja igår var som sagt dagen med stort D! :) Åkte iväg ett gäng och gick på smygpremiären av Sex and the city 2! Mycket trevligt. Buffé bord med snittar och frukt, goddiebag på stolsplatsen och en massa popcorn, hade kunnat blivit mycket bättre. Filmen i sig kan jag inte säga så mycket bra om.. Men som sagt det är ju Sex and the city, kan på något sätt inte bli dåligt! :)

Och nya klackarna fick jag på mig å!! :) Kanske lite för höga klackar för en donna som inte har använt högklackat på länge! Haha! Men faan så snygg dom är!! :)


Uppmärksamma den fina pussmunnen som O lämnat till mig.. mer för att driva mig till vansinne med att lorta ner än för att vara gullig! :) Haha!


Annars då.. jaa magen börjar bli så pass stor att jag har svårt att måtta avstånd.. Idag så stod jag för nära garderobsdörren, tog liksom stopp! Haha! :) Och större ska den väll bli! :)

Efter min stund som wannabe Pinhead tidigare idag, gick jag till apoteket för att införskaffa mig en ny tandborste.. eller rättare sagt en mjukare tandborste. Jag har blivit så känslig i tandköttet sen jag blev gravid att jag riktigt blöder när jag borstar tänderna. Jag lära självklart inviga och utvärdera tandborsten så fort jag kom hem, och satans så mjuk den var.. och nog blev det bättre än förre. Nu såg tandkrämsspottet mer ut som en polkagris än ett rent blodbad! Så den nye tandborsten får betyg 4/5! :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0